måndag 26 augusti 2013

Det är sommar!!!

Visste ni att hösten,  metreologiskt,  brukar dyka upp i Stockholm runt dom sista dagarna i september? Jag tror inte det kommer skilja allt för mycket i år. Det innebär att vi har sommar nu. Väldigt mycket sommar med tanke på att jag går med bara armar och ben från morgon till kväll.

Det är svalare ute när jag och barnen går iväg så vi tar på oss en långärmad tröja då. Men fortfarande bara ben. Och igår tex var jag ute med bara axlar vid åttatiden på kvällen.

Jag blir lika förvånad varje gång jag läser att folk tycker att hösten är här. För att nätter och mornar är lite kallare. Sensommar skulle jag kalla det.

Varför är det så bråttom att få höst? Njut av sommaren så länge det varar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...