tisdag 2 juli 2013

Nej, inte det!!!

Vi startade dagen lite extra tidigt idag. Emilia skulle till dagis och grabbarna på dagkollo medan jag, Tony och Malin skulle på den årliga undersökningen för Early stop-studien på Huddinge sjukhus. Tio minuter innan vi var framme kräktes Malin. Yeay! Det var bara att köra av vid första bästa avfart och sanera barn och bil.

Vi valde att åka hemåt sen. Eftersom Malin aldrig har varit åksjuk förut och hon dessutom har varit lite hängig i sin förkylning sista dagarna uteslöt vi åksjuka.

Själv led jag hela vägen hem. Att sitta bredvid och inte veta om Malin skulle kräkas igen eller inte är nästan mer än jag klarade av. Ja, jag har ju kräkfobi. Så resan hem va allt annat än rolig och jag mådde nog bra mycket sämre än Malin.

Nu är vi hemma. Magen skriker efter den frukost den inte har fått. Vi skulle vara fastande på läkarbesöket. Samtidigt känner jag mig inte jättehungrig nu... Men jag får väl stoppa i mig några vitpepparkorn och en smörgås för att sen hoppas på det bästa...

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...