måndag 1 juli 2013

Familjehelg!

Vi startade med en härlig fredagskväll där barnens lycka var att få välja middag.  ;-)

I lördags beställdes besök både på stranden med och i lekparken. Sagt och gjort. Vi fixade lunch och drog till den långgrunda stranden. Tyvärr blåste det ganska mycket. När vi alla tröttnat provade vi en "ny" lekplats. Riktigt skoj hade vi. Kvällen blev lugn  hemma.

Gårdagen tillbringades i city. Vi kollade in red bull flugtag (eller vad det heter). Kul. Det blev en heldag i farten och väl hemma igen drog barnen ut med cyklar och jag började möblera om.

Om en vecka kommer målaren. Till dess ska vi ha tömt hall och vardagsrum. Plus att jag ska hinna tvätta en massa. Dagens energi kommer dock gå till möbling. Vi måste ha lite ordning i kaoset. Och dessutom har innebär tapetserandet att barnen snart får tillbaka sina rum. Jag tror minsann vi alla längtar. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...