lördag 20 juli 2013

Kalasvecka!

Fruntimmersveckan är här. Själv heter jag Kristina. Malin likaså. Och barnens mormor. Och deras pappas moster. Emilia fick äran att fylla år på Kristinadagen istället. Och Malin fyller år tre dagar tidigare. Dessutom fyller två av deras kusiner år inom samma vecka. Så för oss är veckan en riktig kalasvecka!

Fast ska jag vara ärlig känns det lite konstigt att inte få fira namnsdag på samma sätt längre. I vår familj har vi aldrig firat namnsdagar speciellt, utom just Kristinadagen. Och den har mest firats för att vi dels varit flera som heter Kristina men också för chansen till tårtkalas mitt i semestern. Fast tårtkalas blir det ju i alla fall. I år ska vi fira en treåring, en nioåring, en sexåring och en 20-åring. Och visst kommer Kristinorna få vara med på ett hörn. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...