torsdag 18 juli 2013

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Vägskälet... Vi blev erbjudna en större lägenhet. En radhuslägenhet. En stor fyra! Men den låg i ett område vi inte var säkra på om vi ville bo i. Jag åkte och tittade. Med resultatet att jag kunde tänka mig att bo i den lägenheten.

Vi har diskuterat och diskuterat. Velat fram och tillbaka. Bett om råd från andra med. Varit vakna halva natten...

Det slutade med att vi valde bort radhuset. Efter många timmars pratande var det något som fick oss att välja bort det. Med sorg i hjärtat tackade jag nej. Det var inte vår tur den här gången...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...