onsdag 22 maj 2013

Vinn sommarens snyggaste väska!

Vad säger ni om en tävling där priset är så bra att jag vill behålla det själv?! Bra, då kör vi!
Den här gången är tävlingen i samarbete med Maharani of Tirapunji.
 
Tirapunji säljer skinnväskor av hög kvalité i många olika modeller och färger.
Det finns nog en färg till alla!
 
Nu kan du vinna väskan på bilden, en clutch / kuvertväska,
sommarens läckraste väska!

Det är enkelt att tävla och alla kan vara med!
 
För att vinna ska ni:
* Titta in på Tirapunjis hemsida och räkna hur många clutch / kuvertväskor det finns.
* Berätta när du skulle använda väskan om du vann
Glöm inte att lämna en mailadress i din kommentar.
 
Tävlingen avslutas den 14 juni.
 
Vill ni vara säkra på att inte missa spännande erbjudanden eller förhandstittar på nya väskor är mitt tips att gilla Tirapunji på facebook!
 
Vill ni ha fler chanser att tävla kan ni kika i dessa bloggar

37 kommentarer:

  1. Det finns 17 stycken. Jag skulle använda väskan när jag går på fest och fylla den med pengar, läppglans ,mascara och mobilen.

    sagling@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. De har 17 olika clutch / kuvertväskor och jag älskar alla!

    Den härliga vinsten kan man använda när som... men jag tror att om 20-åriga dottern lägger beslag på den (stor risk) så blir det hennes favorit partyväska.

    Gillar Tirapunji på facebook sen tidigare - Britta Högström

    SvaraRadera
  3. Oj glömde min mail... utan mellanslag är den: t h o t@hotmail.se

    SvaraRadera
  4. Jag vill självklart vara med och tävla om denna snygga väska.

    1. Det finns 17 st olika clutchar/kuvertväskor.
    2. Den skulle användas flitigt både till vardag och fest då den passar mig storleksmässigt. Men framförallt skulle den få hänga med på 40 års festen jag ska på i juli.

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Det finns 12 väskor i clutch-avdelningen och jag skulle använda den i princip jämt - när jag inte är bort en hel del. Den ser både snygg, rymlig, praktisk och tålig ut :)

    Jag har bloggat om tävlingen här också: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/05/23/9869188-vinn-sommarens-snyggaste-vaska/

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se :)

    SvaraRadera
  6. Hej

    Det finns 17 clutch väskor.
    Jag skulle använda väskan i sommar på de bröllop jag ska gå på. Perfekt storlek och festligt snygg!

    Kram Tina Carlström
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Svar: 17 st clutch / kuvertväskor.

    Den läckra väskan skulle passa perfekt till sommarens fester!
    Inbjudningarna har kommit och vinbär bjudna som gäster!
    Fin färg som passar allt!

    Mvh Kristiina
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  8. Det finns 17 st

    Jag skulle använda den när jag ska ut, t ex på teater eller ut och äta.

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  9. Det finns 17 sånna väskor!
    Min mail: juliaengvall@hotmail.com
    Jag skulle använda väskan till skolavslutningen, den skulle passa perfekt till min vita klänning. Skulle även använda den när jag pendlar mellan Skåne och Småland, går i skolan, går på stan. Perfekt att bara ha mobil, läppglans och pengar i !

    Av Julia Engvall
    Juliaengvall@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej! Om jag räknat rätt är det 17st fin fina kuvertväskor i härligt glada färger. Skulle jag vinna skulle jag absolut använda väskan på ett sommarbröllop :)

    Soliga hälsningar Nilla

    SvaraRadera
  11. Oj min adress kom inte med: nilla2010@hotmail.com
    Tillhör avsändaren Nilla!

    SvaraRadera
  12. OM jag vill vara med i den här tävlingen ;-)

    Svar : 17 st!

    Jag skulle ha den söta karamellen till ett dop vi är bjudna till. Jag känner inte en käft där + de talar ett annat språk.... Hjälp! Att vara snygg och fin hjälper självkänslan enormt, och det blir jag med väskan!

    Hälsningar anna

    SvaraRadera
  13. WOOW!! så läcker, älskar färgen, den skulle få hänga med på det mesta, har massor av toppar som matchar i färg, även läppstiftet är ofta samma nyans, den passar till jeansoutfott och till den eleganta lilla svarta festblåsan, så det blir nästan lättare att säga när jag inte skulle ha väska med, JAA möjligen i badet och när jag sover!!! hihihi :)
    jag har delat tävlingen på min fb sida, och gillat deras fb sida under mitt namn Christina Frisberg
    hoppas på turen!!! :) frisanpoxy@hotmail.se
    KRAMILUZZ!!!

    SvaraRadera
  14. jag hittar 17 st,
    ett bra tillfälle att ha den är väl på bloggmiddagen då =)

    gillar på fb, delar tävlingen vidare

    SvaraRadera
  15. Christina Frisberg, glömde visst att svara på frågan förut, läste nog dåligt.
    SVAR: det finns 17 stycken clutch/kuvertväskor.
    Och denna ceriserosa lilla drömm skulle bli så väl omhändertagen hos mig, och skulle få hänga med på de flesta äventyr i sommar.
    frisanpoxy@hotmail.se
    sol ute sol inne sol i hjärta sol i sinne!!!

    SvaraRadera
  16. Hej!

    17 stycken väskor, då har jag valt att räkna alla väskorna även om vissa modeller visas i flera färger, hoppas att det är rätt tänkt.

    Jag gillar redan på facebook.

    mvh
    Charlotta Hellström
    lottahellstrm@yahoo.se

    SvaraRadera
  17. Svar: 17
    Jag skulle ha den på de dop och bröllop vi ska på i sommar

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/may/kuvertvaska.html
    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  18. Hej!

    åh vilken fiin väska! Älskar den! Precis i min smak! Skulle använda den både till vardag och fest. Perfekt med en liten väska när vi ska till Göteborg i sommar. Den kan man ha över kroppen och slippa bära på en. Skönt med händerna fria!!

    12 st finns att välja mellan.

    SvaraRadera
  19. Hej!
    Jag har räknat upp till 17 olika clutch/
    kuvertväskor, i olika färger och storlekar..

    Väskan som du lottar ut, om jag skulle ha den
    stora turen med mig så, skulle jag bära den
    jämt och ständigt.. Perfekt storlek, räcker
    till det mest nödvändiga, och dessutom är
    det ju en riktig "humörhöjare" färgen är
    helt underbar, så den gör mig riktigt glad!
    Ha det fint/ Marie

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag kan se 2 st på den sidan. Jag skulle använda den när jag går ut med tjejkompisarna i sommar! Malin Nilsson malinoxie@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Det finns 17 stycken kuvert & clutch-väskor på Tirapunjis hemsida! Jag skulle använda denna läckra väska lite överallt. Den passar ju perfekt till både fester, middagar och vardag!
    Skulle bli jätteglad om jag vann!

    SvaraRadera
  22. Självklart är ja med.
    Jag får det till 17 kuvertväskor.

    Jag skulle använda väskan i sommar när man inte behöver gå runt med en stor bag, då när man vill vara lite finare. Perfekt tillfälle skulle vara då jag och sambon firar åtta år tillsammans i sommar. :D

    Gillar såklart redan på fb, Madelen Jansson. ;)

    Håller nu tummarna så hårt jag kan. :D

    Kramar Madde
    jansson_madelen@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. 17 st hittar jag och jag skulle använda den på mammabloggkryssningen i augusti :)

    SvaraRadera
  24. Hej jag vill vara med och tävla!:)

    Svar: 17 stycken fanns det.

    Jag skulle använda väskan på min kompis student. Då behöver jag ha min mobil och mina pengar med mig och förvara dem på ett snyggt sett.

    Tack för mig! :)
    min hotmail: johannaarnesson@live.se

    SvaraRadera
  25. 17 stycken om jag räknat rätt :-)
    Den rosa väskan vill jag gärna ha: http://www.tirapunji.com/nyheter/moderiktig-skinnvaska-i-puder-rosa-farg
    mrinda@swipnet.se

    SvaraRadera
  26. Jag är med :D
    Svar: 17
    Jag skulle ha bra-ha saker i som mobil, plånbok, kamera, penna och nycklar.
    Jag gillar på facebook, heter Malin Sirviö.


    Håller tummarna! :D
    mallemusic@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med!
    Det finns 17st olika kuvertväskor :)

    Om jag vann denna lilla skönhet skulle jag ha den när jag går ut på krogen i sommar, Jag flyttar ifrån min sambo på måndag och som ensamstående tvåbarnsförälder är det inte lätt att kunna unna sig något. Detta vore perfekt samt att min 30års dag närmar sig ;)

    sooffiz@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. jag är absolut med... äger nämligen ingen handväska alls. och vilken kvinna är en viktig kvinna utan en snygg handväska ?

    1. 17 st
    2. jag skulle använda den hela sommaren som väska till mina nödvändigheter. för fin väska att inte använda hela tiden :)
    3. gillar på fb: Johanna Hellberg

    johanna.hellberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Denna skulle passa perfekt på min brors bröllop i sommar! Jag har en kllänning som är turkos och cerise, så den matchar dessutom! Håller tummarna.

    Det finns 17 stycken. :)

    SvaraRadera
  30. Vilken underbar tävling!
    Jag är gärna med. :)


    Svaret på frågan är: 17 st clutch/kuvertväskor.

    Skulle verkligen behöva en snygg väska
    som passar både till vardag som fest.
    Denna är perfekt och en sån härlig färgklick! :)
    Hoppas på tur.

    Mail: frozenvanilla@live.se

    SvaraRadera
  31. Det finns 17 clutch/kuvertväskor på Tirapunjis hemsida.
    Om jag vann skulle jag använda väskan som en "gladväska" dagar som känns gråa och tunga och den skulle muntra upp både mig och omgivningen.

    SvaraRadera
  32. Det finns 12 kuvertväskor och jag skulle använda väskan på ett bröllop jag ska på strax efter avslutad vinst - jag har en superfin maxiklänning med ett vackert mönster, med bl.a. denna superfina rosa =) Skulla passa alldeles utmärkt! =)

    SvaraRadera
  33. Hej, Rätt svar är 10 stycken.

    Jag skulle gärna vilja ge min underbara sambo denna vackra kuvertväska som hon skulle kunna använda när vi tillsammans har semester och säkert kommer åka iväg på en underbar kryssning tillsammans. Jag hoppas så på turen att få vinna. Tack för en trevlig blogg!

    Vänliga hälsningar, Patrik
    pawol@spray.se

    SvaraRadera
  34. Hej! Det finns 10 kuvert/clutchväskor på Tirapunjis hemsida.
    Min mamma har haft det tufft senaste tiden, efter hennes Gastric bypass operation har hon blivit retad och många har trott att hon varit riktigt sjuk på grund av att hon blivit jättesmal och gått ner över 50 kg på en ganska kort tid. Hon har på grund av detta mått väldigt dåligt. Hon kämpar med sitt jobb i receptionen på en skola, går upp 5.30 varje morgon, börjar 7.00 och slutar 15.00. Efter detta måste hon hämta barn på dagis/skola, handla, hem och laga mat och ta hand om barnen hemma. Hon förtjänar denna väska, hon älskar just den här färgen och det hade varit jättekul för mig som hennes dotter att visa hur mycket jag uppskattar henne genom att vinna denna till henne, perfekt till hennes födelsedag den 16 juni, då blir hon 43 år gammal.
    En kvinna som har kämpat och gjort allt för oss barn sedan start. Min mamma, hon förtjänar verkligen detta!

    SvaraRadera
  35. Jeg er gjerne med! Det er 10 forskjellige vesker, og vinner jeg så skal jeg bruke den i svigermors 60-årsdag i sommer!

    Klem fra Hilde

    PS: Bli gjerne med i mine konkurranser også om du vil!

    SvaraRadera
  36. Det finns 4 olika clutch/kuvertväskor.

    Jag skulle använda den nästan alltid. Jag har sällan en stor väska. Jag har pengar och mobil och några småsaker i väskan. Allt detta får lätt plats i denna vackra skapelse!

    annkina@gmail.com

    SvaraRadera
  37. Svar 10 kuvert väskor

    Den skulle få vara min följeslagare på mina kvällar tillsammans med min sambo och så skulle jag inviga den på min bokade kryssning till Tallin.

    jessolofsson@yahoo.se

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...