tisdag 7 maj 2013

En härlig dag!

Vilken härlig dag! Solen har visat sig från sin bästa sidan och det var så varmt att jag premiära med bara armar! En riktig försommardag!

Jag har fyndat idag. Fick tag på två ryggsäckar till grabbarna att ha på helgens läger. Såna där rejäla som man kan sätta fast sovsäck och liggunderlag på. Gav 600:- för båda och dom var oanvända. Perfekt!

Ikväll har jag varit på föräldrarmäte i skolan. Det första som gäller Emilia. Det känns så stort att hon börjar skolan i höst!

Nu ska jag sova så vi är uppe innan det kommer folk imorn bitti. Elementet i vardagsrummet ska bytas ut och dom ska borra två hål i väggen för ventilation. ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...