lördag 20 april 2013

Vilken härlig start!

Vilken härlig start på dagen. Vaknade vid kvart i sju. Före barnen och före klockan. Drog mig ett par minuter innan jag bestämde mig för att det var lika bra att gå upp. Nu, strax efter åtta, har jag hunnit hämta Sebastians flytväst i källaren, inventerat vilka cyklar som ska få sig en omgång med punkalagning idag, rensat skåpet med alla burkar och byttor, fixat disken och satt på en tvätt. Allt samtidigt som solen strålar in genom fönstren. 

På förmiddagen ska Sebastian köras iväg för att tillbringa kommande dygn på hajk ute i det fria. Hoppas det fina vädret håller i sig!

I eftermiddag ska jag på me & i-visning hos Bambi. Det ska bli skoj. Dessutom kommer även Martina, Ewa och Anna. Det är alltid kul att träffa folk man sällan träffar.

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...