tisdag 23 april 2013

Fullt ös...

Gomorron! Tiden tickar på och går så fort... Helgen blev jättebra! Bortsett från me & i-partyt gjorde jag inte mycket mer. Umgicks med barnen. I söndags åt vi hamburgerlunch ute på gården. Vi hade härligt vårväder även om jag önskade mig lite mer vårvärme. Sebastian hade klarat av att sova ute utan att frysa ihjäl.  ;-)

Igår följde jag med Johanna till Haninge. Jag passade på att hämta mitt nya leg. Usch vilken hemsk bild det blev. ;-)

På kvällen kom natta och fixade mina naglar. Jag körde på en vanlig fransk modell den här gången. På så vis kan jag ju lacka själv ovanpå. :-)

Idag blir det en lång dag. På förmiddagen ska jag tömma vårt matkällarförråd, som är knökfullt, så Nynäsbostäder kan fixa med nån ventil där inne. Precis vad jag längtar efter... I stort sett allt som ska va i båten ligger där inne... Jaja, vi får leva i mer kaos bara...

Därefter ska jag iväg på lunchevent i city innan jag åker tillbaka till skolan. Önskar bara jag kunde ha sluppit dagens första moment...

Nä, dags att sätta fart så jag hinner allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...