torsdag 18 april 2013

Våren är här nu!

Yups, det är vår. Nu väntar jag bara på att smhi ska uppdatera sin årstidskarta så att det syns där. Men redan igår var vi uppe i sex vårdygn, det ska bli sju för att få kallas vår.

Igår kväll tog jag med Sebastian och gick hälsans stig. Det var nästan femton grader varmt ute när vi kom in. Så härligt. Och förutom krokusar, snödroppar, scilla och tussilago såg vi dessutom årets första blåsippor!
Det blev en riktigt härlig promenad och vi kom båda två fram till att vi ska göra om det här ofta.

Idag väntar skola igen. Jag hade hoppas på mycket sol när jag slutar men tyvärr verkar det som att det ska regna hela dagen. Men hellre nu än i helgen, då Sebastian ska på hajk då. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...