torsdag 18 april 2013

Laddar med mys...

Trött. Värdigt trött. Men vad gör det när man faktiskt får åka hem?! ;-)
Jag sov inte helt super i natt och jag misstänker att kombinationen sömnbehov, sockerabstinens, regn, dåliga glasögon och prov är orsaken till den spännande huvudvärken jag känner nu. Tänkte att jag skulle passa på att hämta hem barnen tidigare, dammsuga klart det jag inte hann imorse, förbereda middag och sen sätta mig i soffan. Lugn för mig och mys för barnen. Och så ska jag smälta att provet nog än en gång gick helt okej trots bristen på pluggande innan. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...