torsdag 11 april 2013

Nystart!

När jag hade lämnat tjejerna imorse tänkte jag att jag skulle gå en del av hälsans stig för att få röra lite på mig. Böjade gå och passerade övergången till skogsslingan. Ångrade mig och gick tillbaka och in på slingan. Satte igång runkeepern, som inte ville använda gps'en, och joggade sen iväg. Det var mestadels snö att ta sig fram på men det gick mycket lättare än jag trodde. Och ja, jag sprang (joggade) hela varvet. Började inte vid samma ställe som på denna karta men det var samma sträcka.

Nu, ett par timmar efteråt, har jag hunnit konstatera att tempot är nästan samma som förra året! Idag tog det 20:37min att jogga 2,15km. För mig är det jättebra! Jag känner en skön trötthet i hela kroppen och det var såååå värt det!

2 kommentarer:

  1. Vad bra! Det var ju en bra tid och att du joggade hela tiden, det skulle inte jag fixa. Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...