söndag 28 april 2013

Energi nypåfylld!

Finns det nåt härligare än att få vakna av sig själv? Att höra dämpade röster och fotsteg och veta att dom andra lät mig sova. Så härligt. Det ger energi!

Att gårdagen blev bra gör inte saken bättre. Jag och maken såg The Host. Det var länge sen jag läste boken så jag mindes inte allt i förväg. Jag gillade verkligen filmen och rekommenderar er att se den. Även Tony gillade den.
Efter filmen strosade vi lite i affärer och åt en snabb middag innan vi gav oss av hemmåt. En härlig eftermiddag och kväll som gav ny energi.

Jag hoppas på sol idag så jag och barnen kan vara ute massor. Det får gärna bli lite värme med.

1 kommentar:

  1. så mysigt, ibland behöver det inte vara svårare än så att få energi :) Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...