lördag 2 februari 2013

Lördagsbabbel!

Gomorron. Fast jag tycker nog inte att morgonen är så jättegod. Strax efter sex kom första barnet tassande vilket mörk redan nu på humöret. Suck. Själv har jag vaknat alldeles tung i huvudet och det känns som att vi inte har någon luft i lägenheten. Jag kan ju inte gärna öppna och vädra heller när det är nästan tio minusgrader ute... Lägg till att bara ett extraelement har varit igång i natt så vi borde inte ha så dålig luft inne.

Det känns lite trist men jag längtar verkligen efter varmare väder. Vad skönt det hade varit att kunna ha balkongdörren öppen en stund nu. Utan att behöva frysa ihjäl...

Idag ska jag se om jag hittar nya skor. Igen. Än en gång har mina skor gått sönder. Exakt likadant som förra gången, ett hål i sulan under klacken. Den här gången kommer jag välja nya skor. Helst i en annan affär... Ytterligare en anledning att längta efter våren.

Sen får vi se om vi hinner ta tag i möblerandet redan idag eller om det får bli imorn. Jag ska se på mellon hos Camilla i kväll så jag måste ju avsluta möblandet i vettig tid... Fast egentligen borde jag se till att hinna en del idag. Jag skulle behöva lägga tid på pluggande imorn... Men det blir nog bra. ;-)

1 kommentar:

  1. Ja vist ja de e dags för MelLo igen de hade ja glömt:)!.. Ja tycker så synd om er med lägenheten hoppas verkligen ni får kompensation för allt de e ju helt galet va ni har fått haft och har tålamod.( ha en trevlig dag och kväll Me för den delen:)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...