tisdag 5 februari 2013

Bubbel babbel...

Tänk att igår när jag höll på för fullt hela dagen kändes det inte som att tiden gick så jättefort även om jag kände mig nöjd och fick massor gjort. Idag däremot känns det som att tiden går fort. Klockan är redan ett och jag har väl inte fått supermycket gjort. Eller jo, en del nyttosaker, men ändå. Å andra sidan är det skönt att ha fått en dag utan några speciella måsten. Det kändes välbehövligt. :o)

Snart är det dags att packa ihop och för ett par timmar i skolan. Måste bara vänta in att mannen som kollar våra element ska bli klar. Han har hållit på en halvtimme redan... Fick dessutom ett samtal i morse om att dom ska sätta in en sån där ventil som sitter ovanför fönsterna - bakom elementet i vardagsrummet. Återstår att se hur det kommer bli. Jag passade på att ifrågasätta varför inte mögelbiten kollats bättre och påtalade än en gång att det inte är första gången vi får mögel på den väggen, men i ett annat rum. Det visade sig att just den informationen inte hade nåt fram hela vägen till henne och att hon tyckte att man borde kolla på det. Och så berättade hon att han som ska komma och kolla på fukten och möglet i väggen fick vårt nummer först igår... Suck. Det går inte snabbt här... Dom hittar väl en lösning lagom till vi hittar ett nytt boende...

Nä, göra sig klar var det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...