onsdag 23 januari 2013

Kanske ett steg framåt...

Så har dom varit här igen då. Kom i samma veva som Tony kom hem så det var precis att dom kunde komma in. Mätte och hade sig och jo det är för kallt. Dom har höjt temperaturen på våra element med 6 grader men det skulle ta upp till ett dygn innan vi skulle känna av det. I och med detta ska vi få behålla mätdosorna till på måndag...

Dom ville tydligen komma och täta mellan golv och golvlist vid min säng med. Jag tror ju inte att det lilla kommer göra så stor skillnad...

Och ja, jag har en tjatig och tråkig blogg just nu men en stor del av min vakna tid fryser jag och tycker att det här är skitjobbigt.

Och livet hemma övrigt är faktiskt helt okej just nu. Lagom med trots och bråk. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...