lördag 22 december 2012

Nu är det nära!

En lång men helt okej dag. Humöret har inte varit det bästa hela dagen men det blev bättre och bättre allt eftersom dagen gick.

Sista sillen är fixad och ett stort lass julkolor. Juldukarna är framme ur skåpen och ska strykas imorn bitti. Tvättmaskinen som stått i vägen i hallen är borta. Klapparna är i stort sett klara. Och naglarna är målade.

Imorn förmiddag ska skinkan fixas, några dukar strykas och barnen saneras. Sen är vi klara för julfirande med mina föräldrar. Fram till dess ska jag njuta av att det snöar en massa härlig pudersnö och se till att få sova ordentligt!

Hoppas ni andra har det bra så här dagarna innan jul!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...