torsdag 13 december 2012

Lucia


Gomorron! Överlevde ni gårdagen? Själv kände jag inte av nåt speciellt... Vi överlevde ännu en jordens undergång... ;-)
Luciadagen idag. Jag ska lämna tjejerna på dagis för att sen gå iväg och titta på luciatåg med Oskar i hans skola. Dom ska tydligen vara utomhus i år. Burr säger jag, det är nästan -10 grader ute.
Dagen ska sen tillbringas med näsan i skolböckerna. Både matte och historia ska hinnas med.
Till eftermiddagen väntar luciafirande på dagis. Emilia ska vara stjärngosse och Malin tärna. Det är första året jag inte har några tomtar eller pepparkakgubbar. Känns lite ovant. Men så har dom fått välja helt själva! :-)
Hoppas ni andra får en fin luciadag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...