fredag 21 december 2012

Julstress och betyg

Och där satte den stora julstressen in... Varför vet jag inte riktigt. Jag har ju allt under kontroll... Alla klappar handlade och nästan allt inslaget. All mat är handlad och det är nästan bara sillarna kvar att göra.

Men så ska det fixas kläder och strykas dukar och... Och... Och jo, jag ska hinna bara vara med min bok. För även om det kanske inte låter så ansträngande att gå i skolan tar det på krafterna. Just nu känner jag mig helt totalt slut. Det är väl därför jag blir stressad, av att orken inte riktigt finns med.
Lägg till bråkiga, spända barn, en dum kommentar eller två och humöret känns inte speciellt toppen...

Samtidigt ska jag försöka vara riktigt jäkla stolt och nöjd över mig själv och mina betyg. Ett A i historia, B i både engelska och svenska och ett D i matte... Lite surt är det att inte matten gick bättre men jag har i alla fall kämpat på.

Jaja, jag hinner väl bara vara nån gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...