onsdag 26 december 2012

En liten läcka...

Efter en ordentlig sovmorgon fram till klockan åtta gjorde jag mig i ordning för en dag på stan med Johanna. Det är alldeles för länge sen vi träffades sist.

På väg från tåget till Åhléns, där vi möttes, tyckte jag att skorna läckte mer än vanligt så jag sa att jag gärna skulle kika lite på skor, mest för att jag tröttnat på mina. Vi strosade runt, åt lite lunch och passerade din sko. Jag passade på att kika och hittade ett par skor jag gillade. Velade en stund men valde sen att köpa dom.

Väl hemma igen, efter att ha gått den korta vägen från tåget hem, kände jag mig ordentligt blöt om foten. När jag kommer in vänder jag på skon och tittar - stora sprickor i sulan! Inte konstigt att jag var blöt. Och pust, tur att jag köpte dom andra!

Nu har vi ätit en god tacomiddag i soffan. Av nån anledning korsar alla fina barnfilmer på tv med våra middagar just nu och det är ju ändå lov. ;-)

Nu ska jag fixa lite disk och sen sätta mig och läsa medan barnen tittar klart på filmen.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...