lördag 17 november 2012

Riktigt bra!

Ett avbrott i all trots (det är knappt jag vågar skriva det) gör att livet här hemma flyter på ganska bra just nu. En del lata tonårsfasoner får vi fortfarande dras med men det överlever vi. ;-)

Igår var det skola hela dagen för mig. Fick tillbaka min argumenterade uppsats i svenska där jag skrev om tallriksmodellen. Ett starkt B! Yeay!!!
Fick dessutom svaren på historiaprovet. Första delen gick okej medan andra delen fick ett utmärkt. Plus att läraren tycker att jag ska satsa på att göra uppgifterna för höga betyg inför terminsslutet. Känns toppen!

Idag har vi bara tagit det lugnt. Plockat här hemma, lyssnat på melodikrysset... Inget avancerat.

Maken har däremot serverat en riktigt god middag - grillad högrev med fetaostmuffins och grillsås. Så gott!!!

Nu sitter jag i soffan och myser med barnen och önskar jag hade ork att redan i kväll stryka upp alla julgardiner som ligger i hallen och väntar. :-)

Hoppas ni andra har en härlig kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...