onsdag 14 november 2012

Modernt värre!

Gårdagen försvann i ett rasande tempo. Lite härligt är det dock att ännu fler klappar handlades.

Dagen idag har försvunnit ännu snabbare. Vi tog lite sovmorgon i morse och i förmiddags åkte jag iväg till Moderna Museet, som en liten skolutflykt. Vi blev en liten, liten grupp men hade oh så trevligt ändå. Det var första gången jag var på Moderna Museet och att dessutom ha med sig en person som har lite bakgrundskoll gör det hela så mycket roligare.
Vi besökte båda utställningarna och passade för en smaskig lunch mellan dom båda.
Det var en riktigt härlig dag!

Besöket tog sin lilla tid och jag kom hem lagom för att gå raka vägen till föräldramötet på dagis. Det var ett givande möte och jag känner att det nog kommer bli bra. Men det känns lite tråkigt att vara den enda föräldern som här nåt att säga av så många föräldrar.
Jag har en del saker att fundera över och ska terrorisera mina vänner för att få lite svar. Men först väntar lite sömn. ;-)

1 kommentar:

  1. såg riktigt gott ut det där - Moderna Museet är riktigt fint :)
    Trist när det är så där på föräldramöten :(
    Kram vännen

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...