torsdag 15 november 2012

Klumpeduns och riktigt efterlängtat!

Idag har dagen börja riktigt bra!!! Vi startade med att ta sovmorgon. Det är mysigt att få äta med bara tjejerna ibland.
Ute har vi dessutom en varm dag med knallblå himmel och strålande solsken. Så där så man ler av bara farten av det fina vädret.

Idag har jag packat klumpedunsdatorn i väskan. Känns som att det kan vara smidigt att påbörja alla slutarbeten i min egen dator och kunna spara källor och arbeten på samma plats. Synd bara att det är just en klumpedunsdator. Hade velat ha den ett par storlekar mindre när den släpas med... Å andra sidan är den bättre än ingenting.

Och vet ni vad, idag är det äntligen dags!!! Ja, att se Breaking Dawn!!! Jag och Sofia ska se den i Nynäs i kväll. Yeay!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...