onsdag 28 november 2012

Gomorron!

Gomorron! Här är större delen av familjen hemma just nu. På gott och ont. Tjejerna ska till tandläkaren om ett par timmar och det tajmar inte in med dagis alls. Problemet är att tjejerna inte kommer överens just nu. Men det ska väl bli bra...

Jag har vaknat med en lätt träningsvärk idag. Det är ganska länge sen jag simmade och jag gav mig ju på en kilometer på en gång. Jag måste hitta på nån mer rolig aktivitet att göra nu när det inte lockar att springa ute...

Idag ska jag i alla fall börja med att kolla igenom så att alla stjärnor och ljusstakar fungerar. Det blir fullt upp kommande dagar så det är lika bra att ta det idag när jag har lite tid över. Och nej, dom ska inte tas fram redan idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...