tisdag 2 oktober 2012

Underbart!

Tisdag morgon. Ett lätt solsken syns på dom allt mer färgglada träden. Det är så vackert ute!!! Jag älskar den här tiden på året när det är så vackert ute. Och då är vi ändå fortfarande i början av det.

Mer kul med den här tiden på året är underBARA BARN. I år firar dom tioårsjubileum. Om jag har räknat rätt har jag varit med på alla utom den första! Oftast har jag dessutom gått minst två dagar varje år. Jag älskar stämningen inne i mässlokalerna. Det där eviga surret av glada röster.

Om ni minns så var ju jag inbjuden till bloggfrukosten förra året. I år missade jag den (vilket nog är tur då jag har lektioner på förmiddagen) men har fått äran att få hämta ut en goodiebag istället. Jag hoppas bara att alla mina frukostätande bloggvänner tänker tillbringa måååånga timmar på mässan så jag hinner träffa dom!

Ska du gå på underBARA BARN?

3 kommentarer:

  1. Klart jag ska! Hoppas ha fått bytt dag på förskolan så att jag slipper släpa på två små galningar dock, dagen borde bli lite lugnare så! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag skall gå och kommer vara där hela dagen, i alla fall om jag träffar massa bekanta :-). Du kan väl messa när du kommer dit (om du har mitt nr kvar)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...