torsdag 4 oktober 2012

Suck på mig och uppdatering fritids

Jo, men man kan ju sätta sig vad köksbordet och mobilsurfa med en riktigt hungrig mage. För det är ju dumt att ta fram frukosten först... Suck... ;-)

Fritids då? Jodå, gick dit efter att jag hade lämnat tjejerna. Pratade med en jättetrevlig personal som blev riktigt förvånad av det jag berättade. Det var inte okej nånstans i hans ögon att barnen springer till Ica eller tuggar tuggummi. Han skulle ta upp det med eftermiddagspersonalen så fort som möjligt. Vilket känns bra. Så nu hoppas jag att det inte händer igen...

2 kommentarer:

  1. Hade de inte bara smitit iväg då?
    Fast det innebär såklart att personalen inte haft koll på barnen och det är ju fortfarande inte ok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det var ju inte så. Var fler än Sebastian som sa samma sak...

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...