söndag 7 oktober 2012

Lång helg...

Har totalt glömt bort bloggen i helgen...

I fredags hade jag me&i-träff hemma men en massa härliga tjejer (och barn). Vid tiotiden kastade jag ut min klasskompis Johanna för att jag nästan satt och höll på somna i soffan. Kände mig inte direkt som världens roligaste sällskap. ;-)

I går hade Oskars skola öppet hus. Lagom pigga klädde vi på hela familjen och var på plats redan vid nio på morgonen. Det blev femkamp, teater och grillad korv. I strålande solsken en riktigt sval höstdag.

Väl hemma igen drog grabbarna iväg till simhallen. Malin sov middag, så även hennes får, Emilia pysslade och jag låg på sängen och såg på film. Släpade mig upp till Ica för att handla lördagsgodis till barnen innan kvällsmaten.

Därefter däckade jag på sängen. Somnade redan vid sjutiden och vaknade kort vid halv tolv då jag klädde av mig och kröp ner igen för att vakna strax före sju imorse. Tror minsann jag var en aning trött...

Idag har vi varit i båtklubben. Tony mastade av båten medan jag packade ihop allt som ska vem över vintern. Tyvärr fick vi bara plats med hälften i bilen. Mindre kul är att tvättberget växte en aning... Täcken, kuddar och sängkläder för sex personer.... Suck... ;-)

Nu blir det snart ännu en tidig kväll i säng. Fjärrkontrollen dog så vi kan inte sätta på tvn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...