lördag 13 oktober 2012

En lång dag...

Dagen började tidigt i morse. Sen försvann en nyckel som behövdes. Vi letade länge och väl men kunde inte hitta den.

Tony åkte till båtklubben. Jag gjorde grabbarna klara för att åka iväg på sin första handbollsmatch.
När jag var i väg och lämnade dom var farmor snäll och passade tjejerna en stund.

Medan jag var iväg hörde Tony av sig och berättade att han gjort sig illa. Det slutade med besök på akuten och konstaterat sprickor i båda hälarna. Han blir kvar på sjukhus i minst två nätter...

Sebbe är borta på läger i natt så jag har ett barn mindre. Känns väldigt skönt. Jag är inte alls på topp. Hemsk spänningshuvudvärk och riktigt trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...