söndag 14 oktober 2012

Alldeles för tidigt..

Jag i min nya geggamoja-mössa från fredagens goodiebags.

Det är segt här idag. Dels somnade jag senare än tänkt och sen kom Malin och var superpigg redan strax efter halv sex. Före sex var alla tre uppe. Jag fick ligga och dra mig fram till sju i alla fall.

Jag mutade barnen att plocka ordning i sina rum. Själv passade jag på att plasta in båtdynorna och bära ner dom i källaren. Ska ta mig en vals med snabeldraken snart och sen väntar skolarbete medan barnen får se på film. Passar bra i dagens mulna blöta väder.

Lusten att göra nånting alls är minimal men det är lika bra att ta tag i sakerna redan nu. Kommer ju inte få mindre att göra längre fram liksom...

Mest längtar jag efter maken. Gillar inte alls att han är på sjukhus... Hoppas, för hans skull, att det kommer kännas bättre snart...

1 kommentar:

  1. Hm hände nåt med min tel så det kanske blev dubbelt..
    Tråkigt att mannen är på sjukhus, hoppas han får komma hem snart. Måste vara tufft med 2 skadade fötter, aj:/ Himla snygg mössa du har:)!
    Sköt om dig! / C

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...