onsdag 12 september 2012

Det går så bra...

Onsdagar har jag inga lektioner så jag hade planerat in att hinna med massor av hemarbeten idag. Jag skulle bara göra några ska-bara först i morse. Började redan när jag kom hem efter att ha lämnat tjejerna på dagis med att plocka ordning i hela lägenheten och dammsög. För det är ju dumt att börja med frukosten...

När jag väl hade ätit klart laddade jag med böckerna. Hann läsa en a4 innan telefon ringde. Osmart som jag var svarade jag och pratade sen bort närmare en timme...
Sen kom jag på att Oskar hade glömt sina badkläder hemma så jag sprang iväg med dom och efter det kom min klasskompis Johanna. Vi skulle kasta i och lunch och sen plugga. Var det planerat.

Jodå, några rader fick vi ihop. Sen pratade vi bort tiden. Väldigt trevligt men inte så effektivt. Vilket betyder att jag har en del att göra ikväll...

Imorn får det bli att åka till skolan redan på morgonen så jag får nåt vettigt gjort. Där distraheras jag nog inte lika mycket som hemma. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...