onsdag 5 september 2012

Babbel babbel

Ja men jag är ju så smart... Igår fick jag meddelande om att mina skolböcker fanns att hämta på Ica. I Nynäs. Tog en promenad dit efter sista lektionen och när jag väl står i kassan har jag glömt leget hemma... Inga böcker alltså... Så det får bli en tur idag igen... Jag hade ju inget annat jag behövde göra... Å andra sidan är ju böckerna bra att ha då med. ;-) Igår var jag på föräldrarmöte på dagis. Dom ska göra om i lokalerna inne hos Emilia under hösten och ändra en del rutiner. Det ska bli väldigt spännande. Bland annat ska dom öppna upp för mer skapande verksamhet vilket jag är jättepositiv till! Däremot har jag lite svårt att bestämma mig för vad jag tycker om lunchbiten. Det ska göras en liten matsal där barnen själva får hämta sin mat. Jättekul. Men det blir två sittningar. Å andra sidan, nu när jag sitter här och skriver känner jag att det nog blir okej. Det är ju så i skolan. Jag hoppas det blir bra. Jag stöttar allt nytt som är positivt för barnen. :-) Babbel babbel... Nu ska jag kliva av bussen och ge mig ut i det härliga sensommarvädret. Ha en bra dag!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...