torsdag 30 augusti 2012

Trötthet, läxor och utbyggnad...

Trött, dunderförkyld och allmänt seg är statusen på det här stället just nu... Därav tystnaden i bloggen. Lägg till en massa läxor på det. Jag har fullt sjå att lära mig strukturera upp dagarna hemma med böckerna. Idag hade jag planerat in pluggande hela förmiddagen men det slutade med att jag fick gå med Sebastian till tandläkaren. Han ramlade med cykeln igår och hade fortfarande ont i en tand imorse.

Så nä, det blev inte så mycket pluggande som tänkt idag. Men hann med en del i alla fall. Och strax ska jag ta tag i det sista inför morgondagen innan jag däckar i soffan...

Förresten, om nån av er är väldigt hända kan ni få komma hit och bygga ut. Ett rum eller fler. Så jag kan stänga in mig å plugga i lugn och ro... ;-)

1 kommentar:

  1. Bibliotek är ett bra ställen att rymma till, och de brukar ha kvällsöppet nån dag i veckan :-))

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...