måndag 20 augusti 2012

På väg

Hittills har morgonen gått bra. Om man bortser från att lägenheten var tokfuktig och inga kläder hade torkat. Speciellt inte dom jag ville ha på mig idag. Jag fick på mig nånting i alla fall. ;-)

Sebastian valde att själv ställa väckarklocka idag och det fungerade jättebra. Så skönt att slippa tjata upp honom ur sängen.

Min väska packades med frukost. Jag har nu lärt mig läxan att inte lägga saltpåsar i samma påse som smörgåsar med paprika. Saltet blir fuktigt. ;-)

Nu sitter jag i lugn och ro på bussen. Och ja, det är pirrigt! :-)

2 kommentarer:

  1. Hade samma problem med fuktiga kläder. Fick panikändra klädvalet.

    Hoppas det gått bra idag.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...