torsdag 23 augusti 2012

Ett berg mindre...

Det började regna igår eftermiddag när jag och barnen gick hemåt. Ett sånt där skönt sommarregn så vi inte ens behövde klä på oss. Sen höll regnandet i och ökade på. Det mulna vädret gjorde lägenhet mörk och jag längtade efter att få tända ljus.
Problemet var att jag störde mig på tvättberget i soffan. Berget är numera vikta högar på väg in i garderoberna. (ville inte störa tjejerna när dom sov igår).

Därefter gjorde jag mig en chailatte och tände ljus. Jag var lite orolig för att det skulle bli varmt med ljusen men det var inga problem. Tvärtom, det kändes som om dom jagade iväg lite fukt istället.

Idag ska jag kolla att jag är nöjd med svenskaläxan så jag kan skicka in den. Känns lite kul att få skicka in första läxan. Jag tänkte hinna med den biten packande som jag inte tog tag i igår med. Idag måste det bli klart till Sebastian och Oskar och för egen del bör jag nog i alla fall leta upp väskan i källaren. ;-)

1 kommentar:

  1. Ja dessa tvättberg :(
    Men mysigt med thé och levande ljus :) Fast det påminner om att hösten är här nu... Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...