lördag 21 juli 2012

Tvåårskalas!

Vädret vände och blev mer och mer sol!

Först började barnen med att sova till strax efter nio. Sån lyx!!! Vi åt frukost och sen gick vi upp och melodikryssade medan Malin lekte med sin nya färja med bilar. Hon visade även upp sin bok från Looki Booki. Den blev populär!

Jag och tjejerna tog en tur i skogen och plockade smultron och blåbär. Vi avslutade med att plocka hallon med Oskar.

Efter lunch gjorde jag tårta och när Malin vaknade hade vi tårtkalas. Stor lycka. Ännu en båt fick hon, dockor och en massa kläder och en bok som låter. Vi har njutit i solen och totalt glömt bort middagen. :-)

1 kommentar:

  1. Grattis till din fina 2-åring :)
    och vilken fin tårta, som en fjäril :) Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...