tisdag 24 juli 2012

Grattis på födelsedagen Emilia!

Hipp hipp hurra för Emilia idag!!!

För fem år sen hade jag ganska nyligen blivit inskriven på Södra BB på SÖS. Fått ett eget rum med tända ljus. Kom in efter en lång natt mer värkar för att sen knappt ha en värk alls i flera timmar. Dom hotade till och med med att skicka hem mig. Sen gick det istället snabbt och hon tänkte komma med både pappa och sköterska på lunch. ;-)

Min lilla sessa är inte längre så liten. En femårig tjej med stort hjärta och stor vilja. Som vet vad hon vill och ser ofta till att få som hon vill med. Leker inte så ofta med dockor men kör gärna dockvagn med sina nallar i.
Hon älskar att vara ute och leka. Klättrar, springer, hoppar... Men lika gärna kan hon sitta inne och pyssla. Pärlar gärna halsband.

Idag ska hon firas med presenter och nära och kära. Tänk att hon redan är fem år gammal!?!!! Var tar tiden vägen!? Älskade unge!!! <3

1 kommentar:

  1. Grattis till din fina 5-åring :) Oj ni har visst några kalas efter varandra :) Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...