onsdag 11 juli 2012

Snart, snart...

Efter att det regnade riktigt ordentligt från midnatt till tidig morgon har vi lite svalare väder idag. Men solen dök upp i alla fall. Skönt!!

Emilia, Sebastian och Oskar var ute och lekte hela förmiddagen medan jag och Malin roade oss inne.
Jag är en aning trött idag efter att ha sovit dåligt i natt så det är skönt med en lugn dag hemma.

Eftermiddagen har tillbringats på balkongen. Det är färdigmålat så nu väntar jag på att dom ska ta bort all plast... Idag har dom dessutom målat klart framsidan så imorn borde platsen ryka på den sidan med. Så skönt!!!
Nu hoppas jag att ställningarna är borta senast nästa fredag. Vore så härligt!

Jag håller dessutom tummarna för att även morgondagens väder blir bättre än lovat. Jag hade tänkt ta med barnen på en heldagsutflykt. Så håll tummarna för oss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...