måndag 2 juli 2012

Semester från vardagen och besked.

Förra veckan stannade jag och barnen kvar ute på sjön. Vi hade en riktigt härlig vecka med bara ett kort avbrott hemma för att bunkra och betala räkningar.

En del sol, en del regn, en del blåst och många delar avslappning och ro för själen.
Jag känner mig piggare och gladare och livet känns som att det är på rätt köl igen.

Igår när inom hem väntade papper från skolan på mig. Jag har kommit med på alla söka kurser men dom hade ändrat om i schemat så för att få ihop det har jag bytt ut samhällskunskap till historia i höst. Känns bra!!!

Nu ska jag börja leta skolböcker. Det känns lite spännande! Nån av er läsare som har tips på var man billigast hittar böckerna?

3 kommentarer:

  1. Åh spännande!
    Vad är tanken att du ska bli när du blir stor? ;-))

    SvaraRadera
  2. Andra hand! Kolla lycknis o liknande. Mkt finns att låna på bibblan också, finns det inte har de ansvar att köpa in om det är en svensk bok.

    SvaraRadera
  3. Det mesta lånar jag på bibblan, köper bara de jag inte hittar på andra hand och dr jag använder mkt genom hela utbildningen. En del litteratur gar vi bara typ fem sidor att läsa så så t köper jag inte utan hoppas nån har att låna ut :-) det blir dyrt att löpa allt!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...