tisdag 10 juli 2012

God morgon

Jag både somnade och vaknade med en låg känsla i kroppen. Känns absolut inte bra att börja dagen så. Speciellt inte som barnen startat dagen med tjaffsiga humör. Tog en alvedon och hoppas den i kombination med frukost i lugn och ro på balkongen gör mig på bättre humör...

Det är lite mulet ute idag. Känns inte som nåt direkt strandväder. Ska nog ta och packa lite idag. Det känns ju helt okej att vara inne när det är mulet ute. :-)

Idag ska dom tydligen måla det sista på balkongen så jag hoppas kunna ställa ut alla möbler igen ikväll. Har ett litet dilemma bara. Innan renoveringen hade vi en soffa på balkongen. Medan dom har hållit på där ute har jag bara låtit bordet och stolarna stå ute och vant mig vid att inte ha soffan. Så nu är frågan mer sittplatser och trångt eller luftigt och färre sittplatser... Det löser sig. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...