tisdag 5 juni 2012

Sol, böcker och sommar...

Idag har varit en bättre dag. Mer ork och energi. Lade min tid på att dammsuga och plocka undan tvätten. Kändes riktigt bra att få det gjort.
Solen skiner dessutom för fullt och jag kunde hänga tvätt på balkongen.

Det känns som att sommaren är på väg tillbaka och jag hoppas det håller i sig. På fredag ska vi på studentutsläpp och mottagning och det vore härligt med lite sol och värme då. Jag har en ny klänning som jag planerat att jag ska ha då ju. ;-)

Ikväll är det dags för bokklubb igen. Hade glömt bort det totalt men Martina påminde mig igår. Jag har inte läst månadens böcker men en massa annat.

Läser ni mycket böcker? Nån favorit?
Själv är jag väldigt förtjust i Michael Connelly's böcker. Håller just nu på med en av dom sista - Prövningen. Den har börjat riktigt bra....

1 kommentar:

  1. Jag älskar att läsa. Det finns ju inte riktigt lika mycket tid till det nu med barn, men läser så ofta jag kommer åt. Snittar på en halv bok i veckan ungefär om den är på engelska, två böcker om de är på svenska.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...