lördag 9 juni 2012

Kalashelg

Koko jaja, koko jaja... Malin sitter och roar sig själv på tåget med att sjunga samma ramsa om och om igen... Skönt att kunna vara så lättroad.
Emilia sätter bredvid mig och lyssnar på sin mp3-spelare och är lugn hon med.
Tror orken börjar rinna av oss alla tre. Vi har varit på ett treårskalas på andra sidan stan.

Tjejerna har skött sig bra men min ork var minimal redan från början.

Igår tog barnens kusin studenten så alla fyra var lediga från skola och dagis. Vi gjorde oss ordning på morgonen och blev färdiga intog trots en massa trots i kombination med en mamma som bröt ihop lite. Kombinationen stress och sömnbrist är inte så smart...

Men vi kom som sagt i väg och i strålande sommarvarmt solsken var vi på studentutspringet.

Till kvällen blev det studentmiddag med massor av gott att äta och dricka idag. Och fast jag fick sova ostört i åtta timmar i natt är jag toktrött idag.
Det känns att jag inte mår som jag brukar... Och att det har varit mycket den gångna veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...