tisdag 22 maj 2012

Min lilla oas...

Efter morgonens grå väder med en skvätt regn har vi haft strålande solsken hela eftermiddagen.

Jag har just stoppat in  en fiskgratäng i ugnen och väntar nu på att den ska bli klar. Under tiden sitter jag på min lilla oas - balkongen. Och faktiskt, trots byggställningen som nu har kommit upp, så kan jag njuta en del av solen. Det blir lite lagom skuggigt och känns lite mer privat. :-)

Mindre kul är att jag hört ryktas om att det inte ska vara klart förrän i oktober!!! På informationen i porten står det 5-6 veckor. Vi vet att det inte stämmer. Enligt det skulle i så fall husen bredvid vara klara senast nästa vecka. Det ena har dom inte ens börjat med fasaden på...

Så fram till dom verkligen börjar med fasaden tänker jag göra det bästa för att njuta av min lilla oas. Idag med nya Mat magasinet. :-)

1 kommentar:

  1. Hmm, inglasad balkong har jag hört talas om men INBYGGD balkong verkar ju avancerat! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...