fredag 4 maj 2012

Helt okej...

Älskade underbara ungar!

Efter några riktigt härliga försommardagar har vi våren på besök igen. Helt okej men ändå lite trist... Ungefär så känner jag mig själv med - helt okej men ändå lite låg. Funderar på vad som får mig att må som jag gör och försöka vända på det! Vill vara den vanliga glada positiva jag! Under tiden får ni stå ut med mig som jag är. ;o)

Det blir lite andrum i helgen. Underbara Andrea ska ta med Emilia, Oskar och Sebastian på äventyr. Spännade för barnen och skönt för mig och Tony. :o)

2 kommentarer:

  1. tror väderomställningarna spelar in med, varmt ena dagen kallt andra osv.
    sen kan man vara vårtrött med hehe

    SvaraRadera
  2. Ja varför känner man sig så låg just nu :( kanske beror på den långa trista vinter, eller nej jag vet inte. Kram vännen

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...