torsdag 24 maj 2012

En lång dag lider mot sitt slut...

En lång dag börjar gå mot sitt slut. Ännu en skön sommardag.
Den har varit full av blandade känslor...

På förmiddagen träffade jag härliga Johanna en sväng. Vi strosade runt i Farsta centrum och jag hade sån tur att jag hittade ett par snygga jeansshorts till mig! Satt nästan super. :-)
Känner mig dessutom lite modern när jag har tunna tights med shortsen.

När jag kom hem slängde jag ihop en sats kladdkakemuffins och en sats havrebollar som skulle med till dagis årliga gårdsfest. Gick iväg och lämnade dom på dagis för att sen gå tillbaka till vårdcentralen för läkarbesök.

Det gick bra. Men var jobbigt. Nya tankar, tunga känslor. Nu, några timmar senare, har jag hunnit landa lite och det känns helt okej.

Efter läkarbesöket fick jag stressa vidare till dagis och årets gårdsfest. Strålande solsken och riktig sommarvärme. En jättetrevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...