tisdag 17 april 2012

Vår tur nu...

Sakta men säkert börjar klockan närma sig morgon. Jag har inte sovit allt för mycket efter midnatt...
Jag vaknade då av att nåt lät och visste instinktivt att det var Oskar. Redan tidigare på kvällen va han uppe och sa att han hade ont i magen och precis som jag trodde var det magsjuka på g...

Nu ligger han nerbäddad på en madrass här i vardagsrummet och försöker sova.

Både han och jag har svårt att sova. Han får lite sömn i alla fall.

Själv är jag stolt över oss båda. Han för att han är så duktig att träffa den rosa hinken. Jag för att jag klarar av natten utan att tvinga Tony att ta över allt!

Misstänker att jag har en väldigt lång dag framför mig. Jag kommer inte kunna sova bort den som Oskar. Malin och Emilia får vara hemma från dagis och dom ska roas.

Håll tummarna för att det är snabbt övergående och att inte alla vi andra drabbas! (vilket jag tror vi kommer göra)

2 kommentarer:

  1. usch för magsjuka!! Hoppas det går över fort och ni andra klarar er!

    SvaraRadera
  2. stackars;)! krya p er

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...