måndag 16 april 2012

Babbel, babbel... :-)

Idag har jag en riktigt bra dag!!! Känner mig på riktigt bra humör och ja, livet känns riktigt bra!
Jag har tre härliga dagar framför mig med en hel del skoj inplanerat.
Lördagens huvudvärk och dystra humör är helt bortblåst. Känns riktigt super!

Inte ens det tråkiga i att reabutiken inte hade en endaste bh som passade mig fick humöret att bli sämre. Det är inte illa ska jag säga. Många gånger har jag gått därifrån riktigt deprimerad... Så jo, det känns bra. Lite skoj va att maken inte riktigt trodde mig när jag nämnde storleken jag sökte. Han tyckte det lät för smalt runt om. Me likes!

Bilden då? Jo, jag och grabbarna var på kalas igår. Superskoj. Alla barn fick göra sin egen drink och dekorera sin egen glasstårta. Det var en stor hit och jag kommer helt klart göra liknande själv!
Det fanns allt möjligt att välja på som färgglada minimarsmallows, minimaränger, frukter, grädde, strössel.... Och så läsk i olika smaker. Rekommenderas!

Och just det. Jag hittade årets första maskros igår. Då spelar det ingen roll att övriga Stockholm har snö kvar. På landet hos oss är snön borta och vi har vår. ;-)

Idag har vi dessutom plockat fram uteserveringen på jobbet med. Min arbetsledare fick sig ett gott skratt när jag frivilligt erbjöd mig att skura rent borden men vad gör man inte för en stund i den härliga solen på arbetstid. ;-)

Hoppas ni alla får en härlig kväll!!! Det hoppas jag få! :-)

1 kommentar:

  1. Det där uppdukade kalasbordet såg verkligen härligt ut :) Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...