lördag 7 april 2012

God mat och härliga traditioner!

Gårdagens jättegoda middag - lammstek, sås, ugnsrostade grönsaker och sallad.
Det var första gången jag lagade lammstek med tillhörande sås. Och resultatet blev jättebra! :-)

I övrigt igår var det en ganska okej långfredag. Jag lagade även ordning en potatissallad till idag och försökte roa barn medan huvudet värkte mest hela tiden.
Vet inte om det var regn och sedan snörusket som orsakade huvudvärken....

Idag känns huvudet lite bättre men inte helt okej. Det är bara att bita ihop och glömma bort. Just nu avverkar jag och barnen den 1,5 timme långa resan hem till mina föräldrar... Väl på plats kommer det bli trevligare. Min moster och morbror kommer också och vi ska måla ägg och äta en massa gott!

Hoppas alla ni andra får en riktigt härlig påskafton!!!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...