tisdag 10 april 2012

En bättre dag!

Situationen igår har rett ut sig. Och det var faktiskt inte inbillning från mitt håll vilket kändes bra även om hela situationen var trist. Viktigast är i alla fall att det känns bra idag!

Idag har tjejerna varit på dagis medan jag och grabbarna åkte hem till Sebastians klasskompis. Lillebror i familjen är ett år yngre än Oskar och alla fyra grabbar har haft jättekul idag medan jag och mamman fick en härlig fikastund med en massa glada skratt.

Det är så kul när man hittar en människa man känner att man klickar med och att man gärna vill umgås mer. Precis så är det här. Dom har dessutom en lillasyster som är året yngre än Emilia så jag kan tänka mig att även dom kommer gå bra ihop. Och roligt är dessutom att dom bor så pass när att grabbarna kan ta sig dig själva för att leka.

Lite trist bara när dagen blir så där riktigt bra och kvällen blir raka motsatsen... Nu vet jag i alla fall varför vi inte hade några helgmonster på besök - dom kom nu! Men, men... Bara att bita ihop och ta nya tag!

Hoppas ni andra har det bra! Mina tankar går till alla underbara personer i min omgivning som på ett eller annat sätt har det jobbigt i sina liv!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...