tisdag 27 mars 2012

Trött tisdag

Så här härligt lekte Oskar på skolgården i fredags. :-)

Jag är trött idag. Sjukt trött! Malin tramsade länge igår kväll och till slut fick hon somna hos mig i soffan innan vi bar in henne i sängen igen.

Men redan efter att jag bara hunnit sova en timme var det dags igen. Jag vet inte hur många gånger hon kom upptassandes innan jag gav upp och lät henne somna i vår säng för att sen lyfta in henne i sin säng.
Att det dessutom känns som att klockan ringer redan strax efter fem gör ju inte saken bättre....
Jag jobbar i alla fall en kort dag, solen skiner och det är fint väder... :-)

Idag fyller dessutom världens bästa mamma år! Grattis på födelsedagen mamma! Hoppas du får en bra dag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...