lördag 31 mars 2012

Toppen!

Vilken toppendag det blev igår!
En riktigt bra dag på jobbet med väldigt många skratt. Dessutom hade jag sån tur på min rast. Jag passade på att springa iväg och köpa en flaska vin. När jag gick tillbaka till jobbet njöt jag av ett riktigt strålande solsken. Bara minutrar efter att jag kom tillbaka till restaurangen öppnade sig himlen och hagel, regn och snö vräkte ner! :-)

Väl hemma blev det nattning av tre glada barn och sen bänkade Tony och jag oss i soffan för middag. Oskar tyckte det var väldigt konstigt att mamma och pappa fick äta tvmiddag. Sånt händer oerhört sällan hos oss. ;-)

Den goda lasagnen jag lagade i torsdags kväll och det goda vinet ihop med säsongens första Let's Dance blev en riktigt bra kombination. :-)

Inför idag hoppades jag på lite sovmorgon men vaknade strax före halv sju. Av mig själv. Fast det var ju skönt det med. Synd bara att klockan var så lite. :-)

Nu sitter jag och tjejerna på tåget som går genom en snövitt landskap. Vi har lite bakslag idag. Fast det gör inget. Ju snabbare vi får all snö som ska komma, desto snabbare kommer våren. :-)

Vad vi ska göra? Träffa Martina och hennes barn. Det var väldigt länge sen nu och det ska bli riktigt kul!

2 kommentarer:

  1. ja trist m all snö:(!! ha en toppen dag o måste bara säga att emilia va skit söt i sin mössa!!

    SvaraRadera
  2. Mm snö e trist men men
    Ha en fin dag
    kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...